2012-04-27

UDABERRIA


Azkenean iritsi da eguna, Martxoak 21, nik nahi nuen eguna; loreak, hostoak eta eguraldi ona. Udaberria asko gustatzen zait gehien bat Aste Santuko oporrak bereala iristen direlako. Astebukaerarako plan bat daukagu prest, gainera ez edonolakoa, baizik eta goizean-goiz jeki, bokatak prestatu eta Bertiz parkera joango gara, gero han ibilaldi txiki bat egingo dugu eta han bazkalduko dugu. Arratsaldean lehengusuen etxerajoango gara eta pentsatzen dut ez dugula ondo pasako, baizik eta ono baino obeto, arazotxo bat dago, eguraldi txarra eman dutela, baina espero dut ez egitea eguraldi txarra zeren bestela nire egun oberenetako bat izorratuko dute. Plan horretaz gain, badaukagu beste bat, eguraldi txarra egiten badu, eskerrak, bestela ez nuke jakingo zer egin. Arazoa da ez didatela esan nahi zein den plana, horregatik nago larunbata iristeko irrikitan. Lehen aipatu dudan bezala Udaberria asko gustatzen zait, ez bakarrik Aste Santuko oporrengatik, baizik eta ia nire familia osoaren urtebetetzeak Udabrrian direlako, pentsatu nire lehengusinaren urtebetetzea Ostiral honetan da. Bueno espero dut zuei ere Udaberria gustatzea eta arrazoirik baldinbaduzue idatzi komentarioren bat. Eta ondo pasa Udaberria !!!

Amaiur

No hay comentarios:

Publicar un comentario